måndag 9 mars 2015

Update

Bara en liten uppdatering från filmen.
Skisserna till första scenen är färdiga och det digitala arbetet har börjat.
Scen 1 har en deadline om fyra (4) dagar så den här veckan blir det fullt tempo.

Fun fact: jag har ännu ingen story! xD Helt knas att jag gör en film utan story men det bara händer en massa just nu så det får väl göra det så ser vi vart vi hamnar.
Så den här lilla scenen blir kanske mer som en slags intro till hela konceptet snarare än till ett specifikt avsnitt. Bara för att säga hej liksom.

Imorgon drar ett nytt arbete igång på skulpturen också, så jag får ta med mig mitt pågående lilla skulptur projekt hem och jobba vidare med det tror jag. Då kan jag mysa ner mig och sitta och pärla eller vad det nu skulle bli. Mysigt! Men mest tid får bli på animeringen. Skulpturen känns iaf som något konkret och greppbart redan som det är. Men animeringen är bara fragment just nu.

Så vi kör väl vidare.


Miriam



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar