fredag 13 mars 2015

Anteckningar

Lite bilder från Remfabriken. En fabrik som legat "orörd" sedan den dagen då den stängdes ned 1977, precis så som den lämnades.
Jag spenderade dagen med att ta minnes-bilder. En form av anteckning över saker jag ser och intresseras av i min omgivning och som blir som små inspirationskort framöver när jag jobbar.
Ljuset där inne är helt fantastiskt, och jag är ledsen att jag inte är bättre med kameran. Har aldrig riktigt kommit underfund med alla knappar och spakar på den och är låst på föreställningarna. Men jag fångade väl det viktigaste iaf.
Ska bli kul att se vad man kan få ihop utav detta!

Jag har instagram förresten. Är ni intresserade av att se lite små bilder och skisser som kanske inte alltid hamnar här, eller följa min högst intressanta vardag, så känn er fria att följa. Jag bits inte.

Ett foto publicerat av Miriam Pålsson (@miriam.palsson)

Ett foto publicerat av Miriam Pålsson (@miriam.palsson)

Ett foto publicerat av Miriam Pålsson (@miriam.palsson)

Ett foto publicerat av Miriam Pålsson (@miriam.palsson)

Ett foto publicerat av Miriam Pålsson (@miriam.palsson)

Ett foto publicerat av Miriam Pålsson (@miriam.palsson)

Ett foto publicerat av Miriam Pålsson (@miriam.palsson)

Ett foto publicerat av Miriam Pålsson (@miriam.palsson)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar