söndag 22 februari 2015

PICA PICA

Just nu så har jag en massor av projekt på gång vilket känns jätte kul! Men för att hinna med alltsammans så krävs en viss tidsplanering.
Min lösning har varit att förena två av mina projekt till ett enat projekt. På så vis så kan jag jobba med ett projekt utan att känna mig stressad över det andra.

Projekten jag har fört samman är Buttercup, och projekttemat FÅGLAR.
Jag tänkte det kan väl inte skada att försöka klämma in någon liten fågel i filmen. Tvärt om så tror jag att det kan ge ett litet lyft med lite rörelse i omgivningarna!
Sen så har jag velat göra någon form av arbete med just den här lilla fågeln, hur länge som helst.
Säg hallå till min svart vita vän - skatan, eller det lite roligare namnet som den har på latin - PICA PICA!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar