onsdag 25 februari 2015

My working SPACE


Idag så kom jag till jobbet och upptäckte att min arbetsplats var OCKUPERAD! *dum dum duuuuum*
Fler verkar blivit sugna på ljusbordsarbete på sistone. 
Som tur är så finns det ett lite mindre ljusbord bara tvärs över rummet tydligen så det haffade jag. Och jag trivdes faktiskt ganska bra där! Gjorde mig hemmastad och lade upp hela min utrustning/byggde en mur runt mig själv med MINA PRYLAR, och så satt jag där, inbäddad och trygg, och mumsade på torkad frukt och tecknade. En micro strax intill är inte heller dumt om man är jag. :3

Idag så lade jag upp storyboarden för den första scenen och kom igång med den. Känns jätte skönt! Nu kan jag komma igång på riktigt!
Innan så har det varit mycket funderande och planerande och brainstorming. Det är så himla mycket som JAG måste veta innan jag gör en berättelse om någon, trots att det inte kommer fram under själva filmen. Jag måste liksom veta vilka jag jobbar med innan jag gör en film om dem. Så det har varit mycket sådant hittills. 

Men så mycket mer kan jag inte säga!
Nu måste jag sova om jag ska orka med morgon dagen. 

Kramis

Miriam


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar