fredag 31 oktober 2014

Painting - Update




Det känns som att det äntligen börjar gå framåt för mig med måleriet. Jag kämpar och kämpar varje dag för att bli bättre och det här inlägget gör jag som ett sätt att klappa mig själv lite på ryggen. Jag kom till den här skolan med i princip noll förkunskaper i måleri, har verkligen börjat from scratch, och det var verkligen inte en vacker start, men nu HÄNDER DET SAKER! :D Det är fortfarande sjukt svårt, och kämpigt, men jag känner iaf att det går framåt och det är ju vad man kan begära av sig själv.
So what att jag aldrig hunnit klart med en målning, klar blir man ju aldrig helt och hållet. Och det som är viktigast har jag ju lyckats med iaf. Att utvecklas. Och det är just det jag är här för.
Dessutom, hur kul hade det varit om man redan kunde allt? Då hade ju allt blivit så ointressant och helt outvecklande. Och vad är inte livet till för om inte att utvecklas.

Nu tänker jag läsa det här inlägget varje gång jag känner mig mindre hoppfull och motiverad.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar