måndag 11 augusti 2014

Konstkollo

Under sommaren så spenderade jag en vecka på ett konstkollo som gav mig chansen att testa min kreativitet med helt nya medier och former och som jag kände var riktigt inspirerande och kul!
Vi jobbade mycket med något som jag alltid undvikit just för att jag tycker det är så svårt - naturen! Jag fick pröva på mycket saker, allt från att skapa konst med skräp, kvistar och blad, till att måla tavlor i akryl. Jag valde att måla en tavla i vilken mycket svåra moment ingick; växter, foster, och mycket mycket genomskinligt glas... Den dagen min tekniska kunskap är i nivå med min fantasi så kommer jag vara en lycklig tjej, kan jag säga om det! :D Haha, men you live and learn, och man skall väl inte låta sig stoppas.
Här har ni den veckans akryltavla.

Lilly<3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar