måndag 5 maj 2014

FINISH!

Här går jag omkring och luktar oljefärg och balsamterpentin igen. Har spenderat hela dagen, från att jag lyfte huvudet från kudden i morse, med att sätta ihop en portfolio... IGEN.
Tror att det blev mycket bättre denna gången iaf! Har väl börjat att lära mig ett och annat vid det här laget. hehehe.

Hade ju varit mycket lättare om man typ kunde ha en portfolio online och bara skicka dit folk som behöver se den istället för att behöva sätta ihop en på nytt varje gång, but what can you do. Varför gör det lätt för sig liksom?

Nu ska jag försöka att pussla ihop den här sommaren och planerna inför den. 
Det är så mycket jag vill göra!
Vill jätte gärna åka och hälsa på min morbror i Italien också som har bett mig komma över flera gånger nu. 
Han är ju också en konstnär i bakgrunden och en sommar där med lite undervisning känns inte alls fel!
Saknar verkligen mina släktingar... 
Vill bara samla ihop dem allesammans på ett ställe och träffa alla.
Dock tycker jag om att vi är utspridda världen över. Det är mycket mer spännande så, plus att alla har så mycket olika saker att berätta när man möts!

Lilly<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar