söndag 13 april 2014

The Night


En till bild! Och igen, med en liten animation, men bara en liten en. Känns skönt att jobba lite med blyerts igen. Fick lite panik med alla färger ett tag så får nog ta det lite lugnt med det tills vidare. Är så himla dålig på det där med färgval, och det syns jätte tydligt i mina bilder tycker jag. Därför så hade jag tänkt att jag skulle försöka hålla mig till en lite mindre färgpalett och jobba mer på ljus och skuggor istället. Så kan jag lägga till färg lite sakta men säkert. Annars blir det som vanligt - kaos. 
Nej men allvar. En 5-åring gör bättre färgval än mig (helt seriös).

Detta skulle iaf vara en illustration av natten. Tänkte att jag kanske lägger till lite fler små symboler för att förstärka det. Som typ, någon nattfjäril eller så. Det blir nog fint.

Men nu måste jag gå och lägga mig! Det är verkligen natt här nu, haha. 
Så god natt.

Lilly<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar