fredag 11 april 2014

Set it free


Innan jag började på min bild "Little Dreamer" så satt jag och doodlade lite grann, för att bestämma mig för hur jag skulle lägga upp det. Idag så såg jag min lilla doodle liggandes på bordet, alldeles övergiven, och fick för mig att teckna på den istället.
Jag gjorde dock om den till något helt annat… Men det var lite kul! Fortsatte även på den lite grann i photoshop efteråt och blev ganska nöjd - hade liksom bara tänkt att slänga den annars.
Det kändes lite mer.. personligt liksom på något sätt, och inte så stelt som det lätt blir när jag jobbat helt digitalt, tycker jag.

Börjar bli bättre på hår, och ja, vatten också lite grann.
Men sedan så har vi ju fötter också… fötter fötter fötter. Konstiga saker!

Jaja, hoppas ni tycker om den! :)

Lilly<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar