onsdag 2 april 2014

My new getaway


Jag har papper, penna, mina favoritlåtar igång, och det enda som fattas är en bra bok att läsa.
Tänker aldrig lämna det här stället.

Fick nog av tristessen och mig själv i förrgår och hade en vision kan man säga. And look at this place now. En timme av aggressivt röj, spån och damm i håret, och detta stället är faktiskt brukbart än en gång! :D

Det är ju en sådan himla motivation killer att ha staffliet och allting undanskyfflat i ett mörkt hörn av vinden. Det blir ju liksom som ett helt projekt varje gång bara för att få upp allt på plats, så jag bestämde mig för att hitta ett ställe där det inte är i vägen och kan stå och locka istället för att skrämma bort en. 
Nu måste jag bara se till att detta rummet inte lockar fel människor bara! För då blir det som det var nyss. Suck.
I've got to mark my territory in this place! xP

Lilly<3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar