lördag 12 april 2014

I am not a robot




Så där ja! Äntligen. Fick lite problem med photoshop och animationen, så hade ett litet frustrerande ögonblick där jag trodde att allt var förstört. Inte kul efter 33 frames kan jag säga.. Lyckades inte fixa till det helt.. men det kanske bara är jag själv som tänker på det. Får väl hoppas på det iaf.
Jag vet inte riktigt om jag borde säga precis alla mina tankar bakom mina bilder. Det kanske egentligen mest förstör för andra som annars hade sett den på sitt eget sett. Det är ju lite det som är så intressant med bilder, att de kan tolkas så olika.

Denna gången så har jag iaf en låt som jag tycker passar alldeles utmärkt till min bild, så den får väl tala för sig själv, så säger inte jag så mycket mer. :x haha.

Lilly<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar