söndag 16 mars 2014

Young Vintage


Lite fler bilder från gårdagens fotografering ^.^ Tycker det är så himla jobbigt att redigera bilder. Inte just att "redigera", jag har ju inte kommit så långt så att jag ändrar saker och ting för hand på photoshop, utan jag är fortfarande på pixlr-stadiet, haha! Not gona lie. Men just det här med att bestämma sig för något. Är nog min största svaghet. För jag KAN inte bestämma mig! Aldrig. Never. Ever. Någonsin. Pillar i all oändlighet med effekter och grejer innan jag fastnar för något.
Men jag tänkte att det här skulle få bli som en liten serie av bilder, så ska försöka få fram ett urval av bilder som jag  tycker platsar bäst och så får vi se.
Roligare att jobba på bilder av andra människor än sig själv också, för en gångs skull! :P

Lilly<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar