torsdag 6 mars 2014

Bangs


Ska jag eller ska jag ej skaffa lugg igen? Haha, det är ju lite fint.. de första veckorna..
Skippart' nog faktiskt ändå. Blir så jobbigt när solen kommer fram och man börjar få färg. Det är i och för sig alltid jobbigt.. Platta, tvätta, styla, klippa klippa klippa. Och jag brukar typ inte ens BORSTA mitt hår! Mest för att det är helt weird och burrar upp sig som världens fluff så fort en borste eller minsta lilla vind snuddar vid det. Typ som en blåsfisk i självförsvar.

Vill lära mig att teckna hår bättre! Ska försöka hitta lite tid till att slå mig ner och göra något lite mer fokuserat och målmedvetet någon gång snart hoppas jag.
Borde egentligen vara ultra mega stressad just nu, men jag tror att jag har utvecklat ett slags självförsvar mot stress. Det kallas för passivitet.

Lilly<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar