torsdag 19 december 2013

Lost Brothers


Sitter och försöker jobba lite på mitt projektarbete. Så lite tid kvar…! :S Har talat med min lärare och minskat ner lite på mitt arbete. Skall istället fokusera endast på karaktärdesign inför min presentation. Det andra skall jag ju också göra tids nog så klart, men just för mitt skolarbete så har jag fått begränsa mig till just detta. Det är ganska kul bara det tycker jag! :D
Var och köpte animeringslera idag så snart ska jag börja knåda ihop mina figurer i 3D versioner! Spännande!
Men har börjat med att teckna dem lite ur olika vinklar för att vara lite bättre förbered. 
Min poster tänkte jag också göra lite annorlunda. Satt igår och jobbade på en ny version. Men vi får se vad som hinns. Fattar inte att jag låtit mig skjuta så här på det! Är ju så motiverad etc för en gångs skull. Distraktioner… Jag kan inte ha flera boller i luften. Går alltid in helhjärtat i varje sak och glömmer allt annat. Inte alltid en bra grej!

Har inte uppdaterat så mycket här heller, men den här kursen har varit lite annorlunda mot den första. Det är mer fritt arbete (just precis, haha). 
Fy på mig.

Lilly<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar