söndag 6 oktober 2013

Lost

Tänkte säga att jag känner mig lost i alla färger, men kom på att det inte gör att ni förstår min situation alls. Om det vore så simpelt! Något mer passande att säga vore "I am lost in values, hues, subtractive, additive, partitive, complimentary, cold, warm, optical,  local, arbitrary, primary, secondary, -and tertiary colours..."
Just to state my point. För "färger" för en konstnär, innebär tydligen en heel del mer än vad ens en gång en vanlig kvinna kan säga.
Jag har alltid haft svårt för färger o.s.v, men detta är sjukt! haha
Så ja, ni vet vad jag kommer hålla på med nu. Känns som att jag är tillbaks på dagis och ska lära mig gräset, äpplet, och solens färg (den är väl säkert inte ens gul egentligen, haha).
Nej gud.
Back to work Miriam. :P

Lilly<3









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar