måndag 21 oktober 2013

Emotions - Ideas


Här är de alla tre tillsammans. Glädjen, sorgen, och ilskan. Förutom just temat känsla, så har de dock inte mycket gemensamt vilket jag känner mig lite missnöjd över.. Det är just det här med "stilen". Har alltid varit så himla kluven när det kommer till stilar. Jag vill liksom vara allt på samma gång (kolla bara tillbaks på mina tonår, haha. Spets, heavy metall, böcker och britney spears to sum it all up).
Men jag kände att jag ville dra mig ur hela den där "simpla" stilen som jag är så dålig på, men så gjorde jag "Glädjen" och den passade så bra i den stilen på något sätt.
Ah, får tänka lite på det. Ska ju visa det jag gjort till min lärare i morgon så får vi se vad hon tycker.

Gillar DA, men det är lite väl flummigt för det mesta. Folk är inte så bra på att diskutera eller hålla seriösa utvecklande samtal utan det är mest bara artister och deras fans på en enda stor sida. Inte egentligen såå mycket för lite mindre erfarna som precis börjat teckna och vill ha kritisk och utvecklande feedback eller tips (mer än genom att skåda andras verk då, det går det bra att göra).
Försökte mig på ett forum idag men det var väldigt förvirrande (och inte bara för att de började snacka spanska från ingenstans).

Ska nog knåda lite lera istället en stund. Kanske är avslappnade.

Lilly<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar