fredag 11 oktober 2013

A moment of doubt



Me + nature = big no no.
Jag kan inte riktigt greppa det här med naturmålningar. Det blir helt enkelt aldrig... bra!
Tycker det är jätte svårt och sitter just nu och känner "shit.. jag kan ju fan inte ens måla."
Vår lärare sa att alla upplevde detta någon gång under kursen. Jag är dock lite sent ute för det känns som att det gått rätt så bra för mig fram tills nu. Men så är ju mitt stora problem just FÄRG. So here we go.. Här har ni då min tavla som jag gjorde idag. Känns mest som att jag bara suttit och kladdat och duttat mer än målat men det är la det man gör då man målar sånt här.. eller? Haha jag vet ärligt ingenting om detta.
Ah.. så tråkigt att vi knappt använt färg ALLS under denna kursen. Trodde det skulle vara mycket mer av det. Men kanske blir det mer i fortsättningskursen om allt går bra. *håll tummarna*

Gjorde även en annan tavla men den är så ful så den får ni inte ens se!

Lilly<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar