lördag 31 augusti 2013

The first drawings in my portfolio!



Så där ja, då har jag skrivit ut och lagt in de första första bilderna som får bli del av min portfolio! Jag är dock väldigt kritisk så det är mycket som inte kommer med. Försöker att ta bara de allra bästa bilderna som jag är mest nöjd med.

Kommer nog ta ett tag att fylla en sådan här mapp alltså!
Nedan ser ni även en bild på min arbetsyta. Dvs den lilla yta som inte är täckt med en massa små prylar. Sitter dock sällan vid bordet (wonder why, haha) utan gör det hellre bekvämt för mig i sängen, soffan eller liknande. Tro mig. Det är viktigt att ha det bekvämt om man ska sitta och jobba flera timmar i sträck! Vet inte hur många gånger jag fått kramp i mina fingrar och smärtor i rygg och nacke från allt intensivt tecknande. Så gör det bekvämt för er!

Tänkte teckna lite nu i helgen så får se om det kommer upp något mot kvällen. ;)

Lilly<3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar