fredag 10 maj 2013

Vårstädning!

Hej på er! Nu börjar jag att bli frisk igen här. Drog ju på mig något riktigt hemskt virus. Hade en sådan hög feber så att det resulterade i att jag sov bort en hel dag och bara låg och mådde riktigt dåligt, yrsel och ja ni vet hur det är. Rösten har även återvänt! Har ju varit stum i princip hela veckan. Har ju varit lite av en erfarenhet med tanke på att jag brukar babbla på rätt så pass mycket. Är kanske inte den allra bästa lyssnaren så att säga, men det fick jag prova på nu. 
Tror inte riktigt att det är min grej, men har man feber så kan man ju alltid låtsas att man bara råkar somna så där ni vet, för att man mår dåligt.

Jag drog i alla fall igång direkt och vårstädade lite i mitt prylskåp. Det lilla skåp där jag har alla mina konstprylar. Jag har faktiskt sjukt mycket grejer, men har inte använt det mesta så mycket, så nu har jag lovat mig själv att jag ska försöka använda mig mer av sakerna jag har. 
Bland annat mina pastellkritor, som jag har noll koll på hur jag ska bära mig åt med. Och så akrylfärgerna. Har faktiskt en del! Och Pojkvännen var ju så himla söt när han kom hem från Skottland och hade köpt massa åt mig. ^,^ <3 Så dom ska jag absolut använda.


Här inne har jag alla mina prylar


Här har ni i princip alla mina artsy prylar. Oljefärger, akrylfärger, vattenfärger, och pastellfärger. Mitt nya gesso som pojkvännen köpte åt mig från Skottland. En massor utav canvas, skissblock, lite penslar etc. etc..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar