fredag 10 maj 2013

Sketchy stuff


Gav mig på ett litet försök med min lilla "jul klapp". Haha har inte berättat det ännu men mamma och pappa hittade någon gammal julklapp till mig som de glömt att ge mig, haha, så fick öppna den igår morse. Det var ett litet skissblock och så en massa pennor i olika hårdhet. <3
Satte mig ner och gjorde den här lilla bilden lite snabbt. Lyckades självklart tappa "skiss-pennan" (en penna helt i bly) som jag började bli lite förälskad i så att den gick sönder mitt itu, men det är ju mig vi snackar om så.
Var skönt att klottra lite men hoppas att jag får tillbaks mitt fokus tills helgen så att jag kan göra några fina bilder här på bloggen. Känner att mitt huvud fortfarande är lite borta efter febern och så så är lite snurrig och yr emellanåt. Får nog bara ta det lugnt tills dess helt enkelt så blir det bra. :)

Stora bamsekramar och så får ni ha en trevlig helg!

Lilly<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar