fredag 12 april 2013

New Header!

Fixade en ny header idag, yay! Tyckte att den andra såg så himla tråkig ut. Blev nog lite för mycket av allt när jag gjorde den förra bilden kände jag. Men nu så försökte jag att göra en lite mer simpel header istället, och använda så lite extra effekter etc som möjligt...
Som vanligt så gjorde jag 100 olika versioner och kunde inte bestämma mig! Haha. Men föll till slut för den med ljusskenet. I am such a sucker for light and bright stuff, haha.

Bilden jag använde är Desert Flower, som jag tecknade förra året. =) En personlig favorit.

Caught in your spider-web
Shy-pink
Intense-pink
Bright lights (det var den här jag valde! Vilken hade ni valt? =)

Dessa skall även bli små take-aways att ha i min portfolio! Läste en liten artikel om hur man ska utforma sin portfolio och så där och såg att man gärna ska ha sådana. Om jag har förstått det rätt så är det samma sak som visitkort i princip, fast ja, en konstnärs visitkort. Skrev självklart även ner adressen hit till bloggen på det. ^.^

 Lilly<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar