fredag 15 mars 2013

Ready for print

Nu är mina bilder signerade och redo för utskrift! Är så himla pirrig över att få se dem som tavlor! hihi. Det är ju första gången jag gör något sådant här. Kan tänka mig att andra mer erfarna personer är lite mer professionella över det hela, men själv är ju det här helt nytt för mig och är nog minst lika nyfiken på att få se resultatet som killen som tavlorna är till, haha.
Var inne i en fotobutik idag och kollade lite på de olika alternativen. Finns ju så mycket olika saker att välja på, haha. Men då jag var där så upptäckte jag något som alla tavlor hade gemensamt men som mina saknade...
En signatur.
Sånt hade ju inte jag tänkt på precis, så satte mig ner idag och försökte att skapa en något sådär snygg signatur som inte skulle sticka ut för mycket och störa själva bilden. 
Det är tydligen väldigt viktigt att man signerar sina bilder, läste jag i en artikel. Särskilt om man blir känd i framtiden och folk kommer att vilja kolla tillbaka och se dina gamla dyyyyrbara bilder, haha. Men så långt kanske man inte tänker i ett sånt här stadie. x)




Update:

DETTA är den färdiga Daft Punk bilden. Lite mer färgstänk för att få bilden mer symmetrisk bara. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar