torsdag 14 mars 2013

Digital Art prints


Hej på er! Då var det torsdag!
Har alltid underskattat torsdagar tror jag. Som liten så brukade jag säga att det var min otursdag (men mest var det väll för att vi hade matteprov varje torsdag xP), men jag inser nu det fina med torsdagar. 
Torsdagar är dagen innan fredag! Man har alltså bara en enda dag kvar innan helgen framför sig. Det känns som att idag så har man lite överblick över helgen på något sätt, medan man på fredagar bara vill komma dit, fort som bara den! Haha :D

Idag så har jag jobbat, käkat choritzo (fan vad gott det var! Och fett.. men åh så gott!), kollat igenom alla underbara Lara Croft målningar som de duktiga konstnärerna på DA tecknat (Tomb Raider Reborn Contest), och suttit och försökt lista ut hur/vad/var jag ska skriva ut mina tavlor.
Det är verkligen inget lätt det här med digital art prints.. haha. Hittade en perfect sida dock men de sålde inte utskrifter här i Sverige. Ser ut som att det lutar mot Japan Photo för tillfället.

Men please.. hear my call for help! haha. VART bör jag vända mig om jag vill skriva ut digitalt tecknade bilder?
Någon som vet och har hjärta att hjälpa lilla förvirrade mig?

Lilly <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar