måndag 11 mars 2013

Daft Punk Daft Love


























Så här blev de alltså - bilderna jag tecknat på de senaste månaderna! Inte 100% klara men kunde inte låta bli att visa er! :D Har suttit och kämpat ett tag för att fixa till vissa saker kan jag säga (typ texten, haha) men är själv väldigt nöjd så nu hoppas vi att Axel (som bilderna är till) gillar dem lika mycket som jag.
I mitt arbete med bakgrunderna så försökte jag att hålla mig till en stil som passade daft punk. Har lyssnat en del på deras musik och kollat på deras videor för inspiration, och det var mycket neon och electro pop över det hela. Men samtidigt försökte jag att låta det få vara en målning så lät lite färgstänk göra sitt.
Nu har jag bara lite småfix (som Daniellas hår som har lite rester kvar utav lagerbakgrunden) och sedan så kan jag säga att jag är färdig! :D
(bara en månad försenad sisådär, haha)

Om ni vill att jag tecknar något åt er förresten, så kan ni gärna skicka mig requests till min email:
palsson.miriam@gmail.com


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar