onsdag 20 mars 2013

Blir helt gaaalen

Nu måste jag faktiskt få utlopp för min ilska för annars dör jag. 

Jag blir helt galen på Japan Photo. Varje gång så är det något som är fel, inte fungerar, måste justeras, etc. etc. etc..
Första gången jag gick dit så var det fel format på bilderna, så jag gick hem och ändrade dem från png till jpg. Nästa gång så var det fel storlek på bilderna, så jag gick hem och klippte och fixade bilderna så att de skulle passa in på trycket de hade. Tredje gången så talar de om för mig att det trycket som jag vill ha inte görs hos dem utan att jag måste beställa det från en av deras andra sidor online (jaså det kom ni på nu).
Så jag gick hem...
Och jag gick till deras sida.
Och det fungerar fortfarande inte..
För det är något fel på sidan så att man inte kan redigera eller ens förhandsgranska bilderna.

Dessutom så läste jag att de tydligen vist accepterar png bilder.




JAG. BLIR.GALEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar