torsdag 31 januari 2013

Once started


Sitter hemma hos min kusin och har precis pausat mitt tecknande. Har äntligen börjat på den andra bilden i daft punk-serien! 
Pappa körde oss hit i går så vi sov över här. Var inte så mycket igår dock, för vi kom hit väldigt sent. Kom inte i säng förrän vid midnatt dock. 
Hade dubbelpass på jobbet idag, vikade för mamma och en annan kvinna. Var iaf i samma byggnad så slapp pendla (inte för att jag kunnat då jag inte har busskort ><).
Är helt död nu. Mina ben ömmar och knäna värker efter att ha sprungit runt nonstop sedan klockan 7 imorse. Man sitter ju adrig stilla som städerska. Springer bara fram och tillbaks, upp och ner, böjer sig och sträcker sig efter saker. Det är som ett oändligt träningspass. Oändligt för att oavsett hur noggrant du städar idag, så kommer det att vara precis lika skitigt i morgon.
Men nu börjar jag att se dubbelt så tror att jag ger upp en stund och vilar. Annars kanske bilden inte blir riktigt som jag tänkt mig om man säger så.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar