lördag 26 januari 2013

Och så var det ju det här med färger..


Kan inte bestämma mig för vilken färg som passar bäst! Jag har alltid varit hopplös på att välja saker, oavsett vad det är. Fråga bara min pojkvän. Jag vet inte hur många gånger vi har hamnat med lera uppe till knäna, buskar och grenar i håret, återvändsgränder; innan han äntligen insåg att det inte var någon idé att låta mig välja vilken väg vi skulle ta. Men färger är jag nästan extra hopplös på, haha. Men asså... vilken färg är finast!? Det ska ju matcha den här bilden med:


Daft Punk bilden ska få behålla sina originalfärger iaf men tänkte även ändra så att kavajen blir något mörkare på Daft Love bilden.
Mycket pillande blir det.

1 kommentar:

  1. Daniela should be red and axel should be purple :D he would love that!

    SvaraRadera