tisdag 8 januari 2013

No Pressure

Sitter just nu naglad framför min laptop i ett försök att reda ut några stora frågetecken i mitt liv. Och det går väl... inte så där jätte bra.
Det finns ju bara SÅ MYCKET saker man kan göra här i världen, men så fort man bestämmer sig för något och tänker att "ja, nu har jag bestämt mig, ÄNTLIGEN!" så har man egentligen bara typ klickat sig in på en kategori med typ TUSEN mindre kategorier inuti. Fattar ni vad jag menar eller?
Efter en massa velande så bestämde jag mig för att ta en kurs i konst. Det är inget löfte om att jag kommer att läsa konst i typ 3-4 år, utan bara en kurs. Så att jag kan testa på det och se om det passar mig. Tänkte ta några stycken kurser nu för att komma igång igen lite smått med plugget. MEN, det visade sig att det var lite mer avancerat än vad jag trott...

Så därför vänder jag mig till er, kära läsare.
Känner ni till någon bra kurs i konst i Göteborgsområdet som har ett bra rykte för sig? Och som ni skulle kunna rekommendera till andra?
Om ni gör, snälla lämna en kommentar och möjligtvis en länk.
Uppskattar det verkligen oerhört mycket. <3

Sedan så finns det ju så många olika typer av kurser; akvarell, akryl, teckning etc. Men jag är i förstahand intresserad av en kurs som ger en slags inblick i det mest generella grejerna. Uppbyggnad och färglära typ och vad mer det nu kan vara. Så spelar inte så stor roll vad det är för material som används.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar