onsdag 26 december 2012

Self Shoot - Xmas

Som headern säger så är ju den här sidan egentligen om mer än bara digital art och traditional art, dock är jag ju helt klart mer aktiv inom de båda än i varken musik eller fotografering. Reason one: jag har ingen kamera, reason two: I don't sing in public. Simple as that. Så där har ni förklaringen till varför den här bloggen lackar lite av de två andra ovannämnda. Men är det jul så är det, så passade på att ta några bilder på moi medan man var fixad och allt och drog upp kontrast och högdagrar och lite dittan och datten tills det blidde så här. Vad tycks? =)
Det är ju fyra fler bilder än något annat inlägg på något år i alla fall.

Den här bilden tog jag ju mest för att ljuset som reflekterades i ögonen från badrumsspegeln var helt epic.
Agreed?
Kan dock inte få helt klart för mig varför det är två stycken jag i bakgrunden..?? O.o Hade bara en spegel framför och en bakom så borde väl, om jag inte misstar mig, bara finnas en?

Min favorit I think. Känns mer JAG på något sätt. Söt och försiktig. (till en början iaf :P)

Den här bilden blev lite olik de andra! Medan de andra var lite mer söta och pluttinuttiga tyckte jag den här såg lite tuffare ut, så därför valde jag den. =) Lite old fashion pin-up style med redigeringen med.

Vet inte varför jag valde den här... ser brat ut och påminner om någon jag ogillar.. haha
Nobodys perfect.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar