torsdag 8 november 2012

Shopping


Hittade min favoritbutik igår, vid namn HobbyCraft. Och självklart så tog jag med mig lite smått och gott hem. Har inte sett så där värst mycket konstbutiker eller liknande här i Skottland annars vilket är lite synd. Men annars så kan jag nog tänka mig att det finns en del konstnärer här omkring, dock inte just i Dundee.
HobbyCraft är dock inte bara en konstbutik utan de erbjuder allt möjligt som har med pyssel att göra. Pojkvännen blev ju fast vid modellflygplanen och det där köret tex.
Om stället bara inte legat så fruktansvärt långt bort! Ligger längst bort i utkanten av stan och tar nästan en timme att ta sig dit till fots.


.co.uk

Mitt skissblock som jag tänkte ha med mig lite över allt i min handväska.
Lite blyerts pennor i olika hårdhet.

Sprayen som gör att pastell/kol/blyerts inte smetar ut sig på papperet. Bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar