torsdag 8 november 2012

Shes Alive!

Ett litet självporträtt som jag skissade fram för någon dag sedan.
Ser dock inte helt ut som mig utan snarare en blandning mellan mig och Lady Gaga, haha.

Ja, jag är faktiskt inte HELT inaktiv, bara lite upptagen med att leva, haha. Vet inte om jag skrivit om det här men har ju lämnat Sverige för ett tag nu och bor i Skottland i några månader. Förhoppningsvis så betyder inte det att det blir helt dött här så som det varit ett tag nu, utan istället att jag får en massa ny inspiration till att teckna. Dock är ju det mesta man kan tänka på när man tänker SKOTTLAND typ stora öppna slätter, kullar och dalar etc. Och jag är ju inte så där helt hipp på att teckna landskap, men vem vet. Finns ju faktiskt sååå mycket mer att se här förutom det.
Har faktiskt varit iväg och skaffat mig ett litet skissblock som jag kommer att ha med mig i min väska vart jag än går. Så när jag ser något fint jag vill teckna så har jag allt jag behöver precis intill mig. Vill teckna något riktigt typiskt Skottland och ta med mig hem. Har en liten idé men den kanske är lite mer storslagen än jag själv, haha. Värt ett försök iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar