söndag 2 september 2012

Ritplatta


Hellu artnerds, kolla vad jag har! =D 
Har ju kommit igång lite grann med digital art nu på sistone så jag tog modet till mig och bad min pappa att få använda hans ritplatta - som faktiskt legat och dammat i några år nu, oöppnad i sin förpackning. Tanken var att han skulle använda den till sin fotografering men det verkar inte som att det blev mycket med det. Självklart så var jag på honom om plattan så fort jag såg den haha, men nu så vet han ju att jag faktiskt har nytta av den så gick lite bättre då ;P Ibland så undrar ju päronen vad för intressant jag gör inne på mitt rum hela tiden så de kikar väl in då och då.
Tänkte iaf testa den nu med det samma. Och har även ett annat litet projekt igång i bakgrunden om ni kan få titta på senare. Vet inte om det blir en hitt eller diss, men det märker vi väll snart, hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar