tisdag 11 september 2012

Organizing

Hej på er goa glada. Idag vart det skitjobbsdax här på bloggen. Har försökt att organisera mina bilder något sådär typ senaste timmen, men det är sååå mycket att organisera!
Tanken är att jag ska namntagga alla bilder jag tecknat på bloggen så att man genom att kolla bland mina kategorier, ska kunna hitta alla inlägg från en och samma bild lätt. Låt säga att man vill hitta alla inlägg jag skrivit om min senaste bild tex, "Decision", då är allt man behöver göra att scrolla ner till 'kategorier' längst ner på sidan, trycka på 'Decision', och så kommer alla inlägg upp direkt på skärmen. Ganska smart va? 
Fast väldigt tråkigt är det att gå tillbaks och tagga vareviga inlägg >< Ska försöka att göra det till en vana framöver, att tagga in namnet direkt. Problemet är bara att jag namnger bilderna efter att de är helt klara i vanliga fall. Men hellre en bild än hela bloggen liksom, haha.

Sedan så finns även en annan liten nyhet här för er som inte lagt märke till det, och det är den lilla fliken med Färdiga Bilder, längst upp på sidan. Där har jag samlat alla färdiga bilder så att man kan gå och kolla och slipper bläddra långt långt bak i bloggen. (Den börjar ju bli lite större nu än vad den brukade vara back in the days). Även där kan man länkas tillbaka till alla bildinlägg.
Ska föröka göra det lite snyggare så gott jag kan ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar