tisdag 11 september 2012

Decision


Hej på er allihopa, hoppas ni haft en god morgon. Min har iaf varit lite blandad, men.. jag tror nog, tror att jag kommit fram till slutresultatet av min bild. Vart lite svårt att välja då det fanns så många nya coola grejer att använda. Blev väl lite smått överväldigad antar jag. Men så här blev det alltså.
Vad säger ni, gjorde jag ett bra val? :)
Bilden ska representera ett svårt beslut, som känns som att det skulle avgöra världen, och en varsam hand som ger styrka och puffar i rätt riktning.

Skiss - blyerts
Redigering & Bakgrund - Gimp
Dangling Glow brushes - Obsidian Dawn

2 kommentarer:

  1. Looks really awesome! O.o I think you really succeded to transfer the emotions through this picture. It really feels like you are in this situation where everything feels so heavy but there still is something that keeps you strong :) (Or at least thats what I feel when I see it :P ) so I guess this picture is a success! ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes, that is exactly what I was trying to picture :D And the background is supposed to be another planet, but I'm not sure how clear that is :P
      Thank you Pau for your kind words ^.^<3

      Radera