onsdag 8 augusti 2012

Problem






Bestämde mig för att fortsätta på den där bilden jag tecknade för ett tag sedan, på mig och Pau och det är verkligen en utmaning kan jag säga! Tog tag i det svåraste först och började med Pau. På den här bilden så har han ju så mycket uttryck i ansiktet, och det är så himla lätt att allt blir katastrof. Bara man råkar göra typ minsta lilla färgfel, lägga en av rynkorna fel eller skugga för ljust eller mörkt etc. Den här gången kändes det dock som att allt gick rätt så bra, tills jag skulle färglägga ögonen och ögonbrynen. Då blev allt plötsligt helknäppt >< Fast det kanske blir bättre när resten får färg också så att det inte står ut alltför mycket? Lets hope, haha.

Som ni ser så använder jag mig av pixlr.
Gotta take what you've got. Fattar inte riktigt hur man använder gimp så. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar