lördag 11 augusti 2012

Colours


Problemet nu är helheten. Jag bestämde mig ju i början för att följa den printade versionen av bilden, därav de lite mattare färgerna, men som ni ser så blev det lite annorlunda när jag skulle färga håret, så det går inte riktigt ihop :( Har iaf försökt att matta ner dem lite grann, så mycket det går utan att förstöra strukturen i håret, så det är lite bättre nu.
Men jag känner mig iaf väldigt nöjd med den här bilden! Är nog en av mina bästa färglagda bilder faktiskt. Och jag har aldrig lagt ner så här mycket tid på någon bild någonsin, så det känns ju skönt att det lönade sig i slutändan. 
Nu är det bara bakgrunden kvar, men det kan komma att bli tills senare. Även jag behöver en liten break då och då ;P hehe

2 kommentarer:

  1. one word - AMAZING!!!! :D just wow, really... WOW!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. :DDDDDDDDDD I must admit that I'm really proud about this one! :D Especially since its a drawing of you and me ^.^ <3 :*

      Radera