måndag 23 juli 2012

Not a Good day for colors

Miriam (jag) & Paulius


Och jag gav upp.. Haha, tänkte ge er en färgad bild idag men det sket sig verkligen så ni får vänta.. :P Verkar inte vara rätt dag idag för just det. Jag färglade hela bilden dock, men det blev verkligen fruktansvärt! Använde fel papper så alla färgerna blödde ut och så passade inte mina färger in etc etc. Så att det så ut som att stackars Pau hade alldeles plutiga målade läppar, och ja ni vet.. det blev inte så bra helt enkelt. Tror nog att jag ska ta och försöka färglägga bilden på datorn istället faktiskt. Blev ju så fint sist när jag gjorde det. Dessutom så kan jag ju inte låta min fina gula halsduk vara helt vit heller! Den som är så fin och färgglad!

2 kommentarer:

  1. I should definetly check this blogg out more often ;) Youre really good at this! :D

    SvaraRadera