fredag 20 april 2012

success baking (smakprov på min andra blogg)

Jag berättade ju tidigare om min och pojkvännens lyckade matlagning. Idag så upptäckte vi att detta tyvärr inte även gällde bakningen. Resultatet blev alltså detta enorma cupcake moster. Fast så farligt var det ju inte, bara det att vi hade lite väl mycket smet och lite väl litet antal formar.

Nu blir det matlagning iaf. En mycket uppskattad sådan. Är så galet hungrig! Och den här gången så står pau för matlagningen så det ska bli gott ^^

Vi var ute och shoppade hela dagen idag. Pau köpte mig en datamus så nu kan vi spela dead island när vi vill!!

Sedan så införskaffade vi oss även skor inför sommaren. Jag köpte ett par urläckra svarta skor som jag kommer att kunna använda nästan hela sommaren, och ett par söta ballerinor. (Kan visa dem för er senare)

Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar