måndag 6 februari 2012

Pro Marker


Var ute och kollade i konstbutiker idag. Jag hade hört talas om ett par speciella pennor som man skall färglägga med. De liknar tusch pennor, fast lite finare, och är speciellt för att teckna manga etc. Fast går även bra till annat.
Genna tipsade mig om en butik precis vid brunnsparken som jag missat på något underligt vis! Panduro heter den. Dom hade lite allt möjligt krims krams för den som gillar att pyssla, men deras konstavdelning var inte mycket att hurra för. Hittade dock pennorna jag letade efter. Men sedan då jag gick till den lilla butiken jag brukar gå till annars, inte så långt ifrån och precis intill sciencefictionbutiken, så hittade jag samma pennor för ett lite bättre pris. Kostade dock fortfarande över 200 kr, men man fick 10 olika färger, inklusive en konturpenna och ritblock så det kanske är värt det ändå.
Köpte inget den här gången, för har annat för mig den här månaden. Men nästa kanske, om jag inte hittar något annat jag vill ha.


För 230 kr på IN-EX intill sciencefiction butiken i Göteborg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar