lördag 25 februari 2012

DeviantART

Idag blir det ett lite annorlunda inlägg. Jag har nämligen ingen ny bild att komma med, men lite andra konstnyheter.
DeviantART heter den, den nya sidan som jag hittat på nätet. "Världens största konstnätverk" säger de. Och där har jag precis skaffat mig en egen profil och lagt upp några av mina bilder. På deviantART så finns det allt möjligt folk, allt från hobbyister som mig själv till professionella konstnärer och fotografer. Men det de alla har gemensamt är att de ÄLSKAR KONST! Känns som att jag är i himmelen just nu :3

Så det är en jätte bra sida om man vill dela med sig av det man själv skapat men även få inspiration av folk som är ännu duktigare! Har redan hittat en av mina favoriter. En asiatisk tjej som tecknar otroligt vackra fantasybilder. Vill bara hoppa in i dem så fort jag ser dem.

Kolla in själva! Detta är en av mina favoriter bland hennes målningar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar