onsdag 22 februari 2012


Då var jag väl klar, och klockan närmar sig 4 på morgonen, eller natten eller vad man kallar det. Blev en ganska speciell bild. Hade ingen direkt inspiration när jag väl började men nu så där i efterhand så kan jag tänka mig att bilden fick uttryck mycket genom filmen 'Flickan som lekte med elden'. Haha, tänkte inte ens på det medvetet, men såg ju den här om dagen. Så den lite smårockiga piercade stilen kommer nog därifrån. Flammorna skulle man ju också kunna tänka sig vara ifrån filmen, men dem kom till då jag tyckte att flickan såg så rofylld ut, nästan som att hon gick i sömnen. Så flammorna skulle skapa lite kontrast till det tänkte jag och ge lite liv åt bilden. Hade önskat att jag haft någon bättre färg åt håret så jag lät det vara. Tyckte inte att hon här skulle få bli ginger så det får bli att vänta tills det finns mer färg alternativ helt enkelt. :) Annars är jag väl ganska nöjd.

För er som lade märke till örhängena så finns de faktiskt att köpa på riktigt. Ger kanske ett lite annorlunda intryck än vad flickan på bildens gör dock:

Här kan du köpa dem!

Men nu blir det sängen för min del!

2 kommentarer: